Efter klirr kommer snö

Nu jäklar!
Idag är släpet inlämnat för lagning igen. Elsladden ska skarvas och lappas ihop och reflexerna ska sättas fast igen. Hundarna hade roligt och det var absolut sista gången jag lämnade dom för en kort stund. Det var Niro (hrmm hrmm) som bet sönder sladden, han är duktig på sånt. Men de andra hjälpte säkert till....

När jag kom hem i söndags klirrade medaljerna rätt lågt när jag kikade in i hundgården och insåg att det bara var att ställa sig att skotta, över en meter snö.... fy farao... Hundarna fattade inte varför de inte fick komma in på en gång utan sitta på kärran igen. Idag har jag skottat omgång nummer 4 i hundgården och det känns som att snön aldrig kommer att ta slut. Nu sitter jag på jobbet och längtar hem efter skyffeln... eh... näe...

Jag har hittat ett svets och mekanikföretag som kan laga min släde, så den är också inlämnad idag och blir klar till fredag. Så i helgen som kommer, får ni se upp - Röda Faran är på intågande i spåret på SHAM draget :-)

1 Viskos huße och matte skriven

Grattis till medaljerna! Om vi bott i krokarna, hade vi hjälpt till att skyffla.

3 Queen of Kluk skriven

Fan va gott me snöööööööööööööööööö! Visst Fia???

2 Ylwa skriven

Stort GRATTIS till bronset! Vilken prestation att köra så bra din första säsong med egna vovvar.

Kram Ylwa & Snöbusarna

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: