Back again

Tillbaka på jobbet och första rasten.

Jag är trött efter helgens bravader och jag längtar hem efter soffan och en go film. Men det blir väl inte så. Jag måste tvätta kläder och plocka i ordning grejerna. Tänkte också sy en väska, som jag ska förvara mina draglinor och selar i, en färdigpackad väska, som bara är att packa in i bilen när den är packad och klar.

Helgens första tävlingsdag kan man minst sagt kalla katastrofal. Jag hade lyckats ta fel linor med mig, vilket resulterade i ett pajat tidsschema, som gjorde att jag missade starten :-S

Men det blir ett långt blogg inlägg om det senare ikväll, om jag hinner. Jag ska köra hundarna en liten sväng idag, för sen måste de vila, för det är bara några dar kvar, sen står jag på släden igen, den här gången på SM:et i Gafsele. Då är det nya tag som gäller för mig och hundarna. Det gamla är glömt vid det laget och redan om två dagar kommer vi att vara på plats, för att besiktiga hundarna.

Jag längtar redan...

1 Ylwa skriven

Typisk med linorna - nu får du fixa ett tävlingskitt. Lycka till på SM! Kram Ylwa & Snöbusarna

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: