Tillbaka till vardagen


Tióne med mamma Pya

Jag kollar temperaturmätaren varje dag, men det stannar trist nog ovanför 12 grader mest hela tiden :-(  Tack och lov har vi nu en jättefin och hyfsat stor rastgård, så hundarna kan få springa av sig i den. Den enda som är jobbigt nu är ju att Tióne är så himla intressant för killarna. Vid löp släpper jag inte ens ihop hanarna, för Silve är så tjurig ju och nu har ju t om Haldex börjat ha åsikter. Hmmm... hanhundar!!


Min fina Tióne. Henne skulle jag inte vilja vara utan...


Mitt nya löfte inför framtiden, lilla Tirith.
Hon kom ut och sprang idag på fälten och jagade Meleia, som inte alls uppskattade att bli jagad. Sen hittade Tirith en äcklig död liten mus som nån av katterna tagit kål på och självklart så mumsade hon upp den så det lät "krasch krasch". Urk, vad äckligt! Jag fick ju inte tag i henne, så jag fick lov att hålla för öronen. Så stod hon där och smumsade i sig den samtidigt som hon glodde på katten.... Tror ni hon fick några pussar sen??

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: