Hundar som ylar i natten

Äntligen en ledig dag. Den har varit fartfylld med målning av hundgården(suck, det tar sån tid med hoppskydden) och städning av tomten. Jag har jobbat så mycket att jag inte hunnit med att rensa bort allt spill och virke som blev kvar efter bygget, men idag tog jag tag i saken. Först monterade jag dit den nya kulan jag köpt till min fyrhjuling, sen lånade jag släpkärran av mina hyresvärdar och for upp på gården och började lassa på det jag inte ska ha kvar. Något jobbigt vill jag lova. Så jag målade i ca 5 h och sen blev det gårdsstädning i många timmar.


Haldex, Tióne och Tirith

Hundarna får vara ute i omgångar då Loddie förmodligen snart är i höglöp. Alla hanar är helt omöjliga och idag upptäckte jag Haldex och Niro stå på varsin sida om staketet och morra åt varandra. Så det är jobbigt  nu med Loddie, men skönt att ha det avklarat, för det var bara hon kvar  på ett tag. Sen blir det frid och fröjd igen. Vi satte igång träningen, men temperaturen verkar inte vilja hålla sig nere under 10 grader, så vi väntar...


Tirith på språng... Hon har 'vallat' katten

För att se en liten bildserie på hur kul Tirith och Panda har tillsammans, följ den här länken
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: