Ledig dag

I morgon har jag en ledig dag. Skall bli skönt. Idag snöar det :-(   Jag som trodde våren var på väg. Brrr.... När man minst anar det, slår vädret om. Tråkigt, för nu tycker jag att snön kan försvinna. När det ändå inte går att köra hund för att snön är för mjuk, då längtar man efter våren. Just nu längtar jag mest efter Vaggeryds-helgen, då jag kommer att vara ledig i 5½ dagar. Det blir som en minisemester och det känns som att den kommer att vara mycket välkommen.

Jag åker hem till min mamma så fort jag slutat  på onsdagen. Jag ska bara hem och packa ihop hundar och katter och sätta mig i bilen. Fast jag måste nog byta till sommardäck innan, både på bil och släp. Vid det laget är det nog dags också. Sen bär det av neråt landet :-)  Ska bli jätteroligt!! Lite kompisbesök är inplanerade, så jag lär väl ta telefonen och stämma av, så jag är välkommen också :-) och inte bara i min hjärna.. hehe..  ´

Ha det!     ni som är där ute i vårvädret ;-)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: