Statistik

Helt sjukt! Jag brukar kolla min statistik ibland och gjorde så alldeles nyss. WA!!?
Den vanliga kurvan som brukar vara så jämn och fin gjorde en stor bergstopp och vanligtvis brukar vi ha ca 40 besök om dagen, men gårdagen brakade iväg med 421 !!! besökare.

Snacka om att jag fick en chock och undrade genast vad som gjorde statistiken så hög igår.
Kanske var det rubriken? Vad vet jag?

Det är egentligen bara mina nära vänner som ger signaturer i bloggen, men vilka är ni andra? Sugen på att erkänna? Skriv nåt då! Jag utmanar! Våga säga vem du är!
1 Gabriella skriven

Jag är en av alla, har själv slädhundar och tycker det är kul att läsa om andras stapatser och träningar. Tack för att du delar med dig.

Gabriella

3 bonde-malin skriven

Jag håller såklart koll!!!



räknar med att du följer mina tokerier på onsdag.. hihi!!! Jag har INTE sett vad de klippt ihop!!! iiiihhh (lite nervöst och oroligt... )

5 Linknytaren skriven

Hejsan!



Snygga draglinor som syns på bilderna i förra inlägget.

:-)

Jag har gjort några liknande till mig själv också,

och de använder jag varje gång jag kör hund...



Så jag är en Linknytare,

med f l e r a m e t e r lång referens...



Ha det!

7 JENNIE & EXXA SPEXXA skriven

Ska försöka uppdatera mer, kommer nog komma fina bilder under helgen ;)

2 Karin skriven

Jag är en trogen läsare..

4 Syncros matte skriven

Läser ofta såklart

6 Jennie, Micke & Exxa skriven

Vi läser ju alltid som du vet :p

8 Eva-Britt Andersson skriven

Hej! Då jag bodde i Småland passerade jag Krokavadet nu och då. Det har blivit så att jag följer era strapatser även sedan jag flyttat upp till Västerbotten i sommar. Det har blivit en vana att "titta in" hos er allt som oftast. Trevligt! Jag har själv hund -en snart 7-årig schäfer-golden-bordercollie. Dina katter är ju också bara för underbara!

Allt gott önskar 60+ farmor i Holmsund!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: