Sista turen


Strax ska jag bege mig ut med hundarna på sista turen i Fjällandet på ett par veckor.
I morgon Småland - på söndag Skåne!

Jag är rätt så trött, det skall medges. Jag är inte van med tidiga morgnar längre, så att gå upp och jobba tidiga pass, ja, det gör mig riktigt seg faktiskt. Men nu står iaf 13 dagars semester på schemat och jag är överlycklig för det. Jag har packat och grejat och nu skall vi ut på sista turen, sen blir det vila i två dagar, då vi mest åker bil faktiskt. Morgondagen består i att ta sig ner till mamsen där kattfamiljen ska lämnas av. Sen blir det att fortsätta färden ner till Småland, där jag åker till kompisen Anneli och stannar över natten. På söndagen blir det till att möta Karins föräldrar på A6 i Jönköping, för att hämta upp vår fyrbente kamrat Busen =)  Han skall få leva lite hundliv med oss, och förhoppningsvis ska allt gå bra, så han kan vara med och tävla med oss i Kosta. Så det blir inte så mycket blogga under helgen tror jag, men visst, är jag seg och vill vila lite kanske jag startar upp datorn i bilen, för att roa mig med lite surf ;-) Jag är förväntansfull på resan och hoppas att jag och hundarna inte ska halka av vägen. Har ju förstått att det är halkigt i södra delarna av landet....

Tjingeling på er!
1 Smålandsbo skriven

HujjjäH!



Fläckvis är det vääääääldigt haaaaaaaaaaaaaaalt...

...iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Så kör försiktigt med släpkärran!



/Van boggiesläpdragare med fyrhjulsdriven bil

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: