Min gubbe

I Fjällandet finns en riktig karl :-)

Han är blond och inte så liten direkt. Snygg(tycker jag iaf) och supertrevlig att umgås med.Men framförallt är han riktigt, riktigt snäll.  Vi gick en promenad tillsammans tidigare idag. Vi njöt av solen som  har legat över Fjällandet hela dagen och det har varit mycket fint väder. Jag har passat på att fixa och dona här hemma med hjälp av gubben. Vi var tvungna att städa huset, katterna kan minsann stöka ner. Så nu har vi fikapaus innan jag ska ut med alla hundarna framför fyrhjulingen. De har vilat sedan förra lördagen, men nu är det dags igen. Det blir dubbla sockor på Pya och även nån socka på Haldex. Det är dags att köpa fleecetyg och sy mera sockor. Det är billigare än att köpa färdigsydda.

Det gäller att ta vara på de lediga helgerna. Det känns helt underbart att få vara ledig två helger i rad numera, förr jobbade jag varannan helg. Nu njuter jag av helgerna som inte längre känns som att de bara svischar iväg. Jag hoppas att mitt schema skall bli så det passar in med tävlingarna sen. Annars vill det till att försöka byta vakterna med kollegor. Men men, jag har ju haft tur förr, så det är bara att hoppas.
1 Ylwa skriven

Härligt att höra att Silve fått flytta in. Jag kan tänka mig att han mår gott nu :)

Kramar Ylwa & Snöbusarna

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: