Kärra klar

Hundarnas släpkärra är klar och jag ska hämta den efter jobbet. Det passar perfekt då jag slutar halv tre. Idag klev jag upp halv fem, inte så normalt i mitt fall, då jag vanligtvis har turen att jobba em/kväll, så jag börjar bli ganska så seg vid det här laget... och hungrig på det..

Idag är det hem och rumstera om, göra packlista och lägga fram allt som skall packas på fredag kväll. Tidig morgon på lördag far jag och hundarna från Jämtland, för att göra stopp hos mamsen i Västmanland, där katterna ska semestra, tills jag är tillbaka från Skåne. Vilken tur att man har en snäll mamma som ställer upp som kattvakt =) Katterna kommer säkert tycka det är jättespännande att åka på semester. De ska fara i stora hundburen ner. Redan nu ligger dom ju i den och sover och ibland delar de buren med Silve-gubben. Eftersom nån kattunge pinkade i min säng förut, får ingen av dom vara i mitt sovrum längre, och i morse när jag klev upp låg alla i en fåtölj utanför min dörr, och Silve låg under den. Alla samlade på ett och samma ställe. Ursöta! Vad jag älskar mina djur!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: