förkylning=bläh

Den är på väg att ge med sig, men inte riktigt än. Gårdagen kändes ganska bra, men idag är en hängig dag och jag känner mig inte alls taggad på något sätt. I morse vaknade jag av att det började rinna... blod! Det började lite försiktigt, så jag svalde och kände att smaken var väldigt udda, sen var det bara att ta handen under haken och häva sig ut över sängkanten för att om möjligt inte bloda ner sängen, upp och springa ner i badrummet där jag försökte få stopp på eländet. Nu är det som en klump i halsen och ögonen gör ont. Det blir inget jobb för mig idag heller. Men en sak är säker, jag brukar inte bli förkyld, men blir jag, ja, då händer det oftast bara en gång om året. Så då slipper jag väl bli sjuk när det är dags för snötävlingarna.

1 Fredde skriven

Hej !!



Kul att du skrev =) Så du har flytta norröver igen, hoppas du trivs. Här nere är allt bra men vi längtar INTE efter snön ;)



Krya på dig förresten. Kram

2 Ylwa skriven

Vad fin den nya hemsidan blev. Ser fram emot uppdateringar. Hoppas att du snart är helt frisk. Krama om Silve från tjocka släkten.

Kramar Ylwa & Busvovvarna

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: