Fjuttigt

Äh! Det var då vad fjuttigt ni skrev in. Men TACK för ni som vågade =)  En stor eloge till er,  MODINGAR!


Det trista är, att jag hade gärna vetat vilka som läser min blogg. Ni som redan skrivit, känner jag ju redan, förutom Gabriella då, som jag blir lite nyfiken på. Har du en blogg? eller hemsida?

Varför är det så svårt att skriva ett fjuttigt ord? Jag bara undrar? Ibland tror jag att folk bara inte vill erkänna vilka de är. Kanske är det folk som inte gillar mig som läser om vad jag håller på med. Kanske folk som gillar mig läser om mina äventyr. Kanske folk som bara vill ha koll *haha*   Jag läser ju andras bloggar, både dom jag gillar, och dom jag gillar lite mindre. I ärlighetens namn, ska erkännas, att de jag gillar lite mindre, går jag inte in på så ofta. Vilka det är, ja det står skrivet i stjärnorna :-)
1 Gabriella skriven

Varken blogg eller hemsida men jag har en pixbox (ej så flitig att lägga till bilder dock). Bor i norrbotten och har just nu tre ah, som jag och min dotter kör. På vintern kör vi ofta hos hundarnas uppfödare, då större spann. Har inte kört så länge, skaffade första hunden 03, men som sagt de är som jordnötter efter en kommer fler...

/Gabriella

2 Jag själv skriven

:-)

Tack för svar iallafall. Känns kul att veta lite mer om dig =)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: