I baracken

Ja, vad ska jag säga? Har man semester, så har man ju. Det är lite tufft att få tiden till att sätta sig ner och blogga när man är ute och flänger. Nu är det tidig kväller iallafall eftersom alla ska upp tidigt i morgon och jag ligger i sängen, med Busen vid fötterna. Den här veckan har jag spenderat i Skåne hos Mari och Joakim, som har Matic och Atto och jag har blivit väl omhändertagen, nästan vegetarian kan man säga ;-)

Det hanns inte med så mycket egentligen, bara två besök gjorde jag, ett hos Starax kennel och ett hos Vakarevos, där jag även köpte tofflor till hundarna. Annars gjorde jag mitt bästa för att hjälpa till att kratta lite singel och skotta lite sand, i vad som skall bli jättestora hundgårdar hos Mari och Joakim. Atto och Matic har det väldans bra hos dom och jag är verkligen glad över att ha fått hälsa på och se hur gott de har det och kommer att få.

Tack för att jag fick komma =)


NU ligger jag i Kosta och dagen har varit fullspäckad med att köra hund och att ta kort, så gott jag kunnat med detta konstiga väder som är i luften. Men det blir mer om hur det gick i helgen i ett annat inlägg, för nu är jag så jäklarns trötter, att jag ska knoppa. Det är en tuff dag i morgon också, där jag även ska springa med i ett stafettlag, Landet Runt heter vi. Jag(nedre norring), Mari(södra), Joakim(mälardalen), därav passar väl namnet rätt så bra va? Håll tummen för oss imorrn. Själv startar jag med tre hundar och hoppas på bättre tid idag. Jag ligger inte sist, men heller inte först :-)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: