Härliga helg


Taggen - Leo - Lillan

Idag for vi till Hammerdal, jag och katterna. Tidspressad lyckades jag till och med att glömma att svänga av på ett ställe, så jag hamnade på okänd mark, men snälla Anna-Karin väntade på oss trots att vi kom 20 minuter senare än bestämt. Det var ingen större omväg, men ändå. Mycket snällt av henne! Tack! Nån liten misse hade kräkts på vägen dit, säkert Leo, för han åt av Anna-Karins kattmat hon gav dom. Missarna släpptes ut på golvet i undersökningsrummet och de sprang vilt omkring och jamade och var nyfikna. Det var bara Lillan och Taggen som egentligen 'protesterade' lite mot att jag tog dom upp på bordet. Varför vara där när man kan springa runt hejvilt?? De skötte sig utmärkt och har nu en god start inför sina nya hem. I morgon flyttar Leo till sitt nya hem i Krokom, så han har en spännande morgondag framför sig. Säkert blir det lite tomt, för nu är det verkligen fullt ös varje dag, men också skönt, för det är lite jobbigt med så många katter. Annars i helgen stundar hundträning. Ser fram emot att kunna träna i dagsljus, det är allt så underbart att få njuta av naturen. Och vi ska gosa och mysa i helgen, jag riktigt längtar till i morgon dag :-)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: