Kvällen innan avresan

Seg i kroppen och tomt i knoppen!
Det enda som inte är packat nu är hundarna, jag och mina hygienartiklar :-)

Huvet är tomt på vettiga tankar vid det här laget och jag känner mig minst sagt dötrött och har bara lust att gå och lägga mig. I morgon blir en tidig dag, idag gick jag upp halv sju, så den här dagen var tidig den med. Jag skall sitta i bilen och vara på väg mot Assarebo vid kvart i sju i morgon, så jag lär ju gå upp klockan 06:00 åtminstone. Då kan jag bara klä på mig, ut och mata hundarna, gå in och packa resten av mina prylar, äta frukost och sen packa in hundarna, vilket tar väl 10min kan jag tänka.

Nu måste jag tänka....

mata hundarna= 10 min
göra mig klar= 10 min
frukost= 5 min
packa in resten, hundmat å skålar= 5 min
stoppa in hundarna i släpet= 10-15 min

Hmmm.... tror nog jag får gå upp tidigare ändå *suck* Jag som är världens morgonmänniska!! *not* Jaja, jag får ju sova på kvällen igen och har jag tur kan jag ha lite sovmorgon.... ehm.. nej inte... hundarna kan ju inte ligga i transporten hur länge som helst. Tidiga morgnar och sena kvällar... hehe...

Men köra hund ska jag allt!     *längtar*

Nähä, jag har inte gett dom kvällsmat. Ska jag ut och göra med räserfart, sen blir det in och ta en varm dusch och så blir det sängen för min del. Nu är jag trötter.

I morrn vid eftermiddagstid ska ni tänka på mig när jag och hundarna är uppe på snön. Kan ni gott va avis, ni som redan vart där. Nu är det min tur!!!!

kramis

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: