Det är kul med kärlek...

... men VAD FAN! Nån måtta får det väl lov att vara!?!?!

Fick ett samtal på jobbet från en snubbe som ville ha guidning från ett ställe till ett annat. Det visade sig dock att det enda han ville till slut var att göra slut på sin arbetsgivares pengar och prata lite strunt på telefonen. Jag fick bl a höra att jag var en stark personlighet och att jag hade en sån trevlig telefonröst. Att jag var glad i själen även om jag för tillfället var besviken på kärleken. Ett samtal på 15minuter där Peter läste mig som en öppen bok. Kändes hur skumt som helst. Han var konstnär och uttryckte sig ; "Ögonen är själens spegel"

När jag väl insåg att han bara var pratglad var det bara att försöka avsluta. Inte så kul när coacherna började fundera på vad jag egentligen höll på med.

Näe, kärlek på jobbet, det är ingenting för mig!    SÅ HÅLL ER UNDAN!!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: