Man har shoppat loss igen

Idag har jag handlat kätting till hundarna innan jag började jobba. Jag hoppas de ska tycka det är okej att stå på koja ett tag. Jag ser verkligen fram emot kvällen då jag ska åka och hämta dom i Hammerdal. VAD jag ska pussa på dom och gosa med dom. Det är väl bäst att jag släpper dom lös i rastgården innan de ska hoppa in i släpet, annars lär de vara som galna när vi kommer fram till Fjällandet. Bilder på hundgård och hus kommer den dagen jag har en dator. Just nu får jag blogga när jag sitter på jobbet, men det är också det enda jag kan göra.
Så bildvis får ni allt vänta ett tag.
1 Viskos husse och matte skriven

Vi får gratulers till huset! Hoppas att allt blir bra där uppe och att både du och hundarna kommer att trivas. Förhoppningsvis ses vi i Skara.



.dmvm

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: