Hammerdal

Idag är det dags att anmäla sig till Hammerdalsutställningen.
Jag har ingen aning om vilken/vilka hundar jag ska anmäla. Alla ser ut som kräk, rent ut sagt. Pya och Tióne som var så fina när jag lämnade dom en vecka i Hammerdal, medan jag åkte till Västmanland för att hämta saker, som ut som raggiga björnar som fäller sin vinterpäls, när jag kom för att hämta dom. Haldex ser ut som en skranglig långbent tonårspojke, jag misstänker att jag inte anmäler honom. Tiwas ser ut som en liten fluffig dunboll som snart skall släppa all päls. Hon kommer inte vara vacker heller. Niro är egentligen den enda som är fin, så han ska jag anmäla iallafall. Men om det blir någon mer, det vette sjutton. Vi får väl se.
1 Jennie skriven

Haha då ska du se vår lilla skrutt, hon är så urfälld att hon ser ut som en liten speta :) Men vi har anmält henne iaf, de flesta hundarna bör ju se ut så vid det laget så vi kommer knappast vara ensammma om det känns det som. Hoppas Helene har fått anmälan nu. Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: