1 Day To Go

En dag kvar innan jag får ta hem hundarna!
På tisdag är jag ledig och då ska jag vara hemma med hundarna.  Vi ska leka och busa i rastgården minsann! Matte längtar som bara sjutton efter att få ta hem dom. Det är nog dags att ta hem fyrhjulingen också. Vädret är ju inte det bästa och efter att hundarna stått still ett bra tag, tror jag nog att dom skulle uppskatta en tur framför ATV:n.

Det går annars rätt bra i huset. Jag försöker få nån ordning på allt, lite svårt är det dock skall erkännas, för det finns som INGET förvaringsutrymme förutom i köket och en lite större garderob på övervåningen.  Jag som inte fått upp en bokhylla eller byrå eller nåt. Det blir ju som lite svårare då förstås...

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: