God Morgon

Men se god morgon alla därute! Nu hann jag nog allt före er :-)

På schemat idag står hundkörning. Nu har de vilat sen i lördags så nu är det dags att köra sig en bra svängom på trehjulingen. Jag hoppas det skall vara lite kallare idag och att mätaren på cykeln ska funka, det underlättar en hel del om man kan se hur långt man kör på den för då är det bara att köra, inte så mycket tänka vilken väg och då går det även bra att svänga huller-om-buller, vilket jag gillar. Vi får se om jag lyckas med att ta lite kort idag.

Snart dags för frukost. God morgon ;-)
1 Jennie skriven

Go mojjon! =)Detta är min första kommentar som skrivs från min nya laptop, tjoho! Idag är det plugg för hela slanten, nu ska jag skärpa mig!! Ha en bra dag! Kram!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: