Minus-Misse

Det blev ingen Umeå-resa idag :-(  Anledningen ligger inte på mig, men av orsaker har resan blivit uppskjuten till efter jul. Så jag får allt vänta lite till på att Pamir ska komma hem. Däremot ska Taggen förmodligen flytta till nytt hem i morgon förmiddag. Det är en farbror i Sikås, som vill ha en råttjägare, och vem skulle passa bättre till det än livliga lilla Taggen. Eller liten och liten... så jäkla liten är han faktiskt inte. Han blir nog en stor misse tror jag och säkerligen duktig jägare, precis som sin mamma.


Helgen kommer för min och hundarnas del blir träning. Eftersom jag är ledig får jag passa på att köra 6-spannet när det är ljust, på nåt sätt känns det ändå lite mer säkert, eftersom man har större översikt över spannet. 

* Nu ylar vovvarna ute i hundgården, det är så vackert...  


 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: