Körning 25 augusti


Första bilden då Tióne sträcker upp själv för första gången. Inget trassel, inget strul. Mamma Pya kom in som hund 3 från slutet. Naturligtvis hann hon, som vanligt, hoppa över hundgården, så nu vet jag att hon kan här också. Tióne har jag en känsla av att hon kommer att bli en suverän hund i led. Vi körde ny väg, den var exakt 6,8 km, den också.

Vi stannade till för en kort vattning och då kom det en bil och körde om oss. De vevade ner rutan och frågade om det gick bra. - Jajamän! blev svaret. Hundarna ville knappt dricka nåt då jag vattnat dem ordentligt innan.

Det verkar nog som att vi skall komma överens hela gänget igen. Med mycket träning och med en matte som är noga med tecken, ska vi nog bli en bra flock. Vi har ju haft våra duster, när vi bodde i Krokavadet. Men nu är det nya tider!
1 Anneli skriven

Åhhh vad kul att läsa om era äventyr - på utställning och i spåret! Ni kommer bli farliga i år. Jag har inte varit inne på länge men nu är jag ikapp. Prisma - ÄNTLIGEN! Kissen är supersöt och dina bilder är som alltid väldigt fina - Tiwas ser verkligen galen ut på kortet ihop med Tione! Vilken tur att vi vet vilken go hund hon egentligen är...

2 Jennie & Exxa skriven

Haha ja det kan du ju fundera på :p

Nu finns det lite ståbilder i bloggen, inte så bra som jag skulle önska, hopplöst att fota där det lutar hela tiden... Plus att husse fjantade runt då :)

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: