Grönt kort och dragdebut i Fjällandet

Idag har jag klarat av det gröna kortet och jag får lösa min licens.
NU får vi tävla, jag och hundarna!


Bilder från första draget i Fjällandet. HELT UNDERBART!
Med strax över 10+ startade vi ut från Fjällandets lilla gröna hus på kullen. Inga större problem i starten, det var bara Tióne som lyckades snurra till det lite. Vi redde ut det och sen for vi iväg. Jag kan inte klaga på körvägarna inte. Trodde nästan inte det var möjligt att få till bra körvägar, men jag har nog inte haft bättre förutsättningar innan. Här är kanon och jag känner mig supernöjd. Jag ser fram emot att få fortsätta köra med hundarna!


Fyrhjulingen är mitt bästa köp nånsin tror jag. Den är PERFEKT till hundarna och lagom stor. I starten drog vi iväg utan att jag ens satt på motorn. Jag körde sammanlagt nån 100m utan motor, så allt som allt lyckades vi med att ta andra stickvägen och när vi väl var hemma hade vi tillryggalagt 6,5 km på vår första tur. Nöjd är jag, hundarna skötte sig kanon!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: