Attans också

Jag är ledsen mina vänner... det var lite överilat att påstå att jag skulle lägga upp hur det gått på utställningen visst. Datans cd-rom verkar inte funka, så bilderna jag tagit hålls just i detta ögonblick på att tankas klart in på datorn, från kameran, efter att först ha fört tillbaka alla bilder på kamerans minne, för att enbart kunna få dem till laptopen.

I morgon finns ingen tid att skriva heller. Efter jobb blir det buss 'hem' och sen raskt packa bilen och hundarna, sen far vi iväg till min mamma för att på torsdag dyka upp på Lövudden där Mälardalens årliga utställning är. Det är Gunilla Sandberg som dömer, så det skall bli spännande. Ni får visst hålla er till helgen med rapport och bilder. Det blir så mycket roligare då, för då blir det ju rapport x 2 :-)

Kram på er. Håll tummarna för oss.....
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: