Kommer smygandes inpå

Hej och hallå
Idag tänkte jag på choklad där jag gick i affären.  Jag riktigt kände hur det kom tätt intill mig och ville vara nära... helst så nära som i min mun. Jag hastade för allt jag var värd och skyndade ut- och stoppade ett av äpplena jag köpt i munnen istället. Mumsade i mig äpplet för att sen åka till en djuraffär där jag köpte en jättestor pläd som Pya och valparna ska få gotta sig på så länge de är inne. Efter mitt, enligt mig, lyckade inköp åkte jag till ett ställe där jag skulle söka jobb. Hade bara tänkt att lämna in min ansökan till chefen, men fick ett gott mottagande och en trevlig pratstund, medan mjölken i baksätet gottade sig i värmen. Tänk vad förvånad man blir ibland. Det visade sig att chefen känner min 'svärmor', Bettan. Efter pratstunden åkte jag och matvarorna hem. Så nu ska jag ut och fortsätta plantera mina lökar som min mor gett till mig.

SPHK Lövudden- here we come!
På onsdag drar jag, Karin, Busen, Tiwas å Fox hem till Västmanland. Det blir till att sova hos min mamma, som så lägligt nog är i småland, hos sin moster. Tur är väl det, för hennes småhundar skulle säkert bli uppätna av våra tre 'vargar'. Men först ska vi göra ett besök på kennel Vitim. Och även innan det besöket ett annat besök. Det ska bli spännande. Men det får ni höra mer om sen :-)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: