Bordercollie promenad

Ryggskott, axel- och arm ont

Vad gör man när man vill promenera- men inte ensam?

Man lånar grannens hund

image6image7
 

Jag knatade dit och frågade om jag fick låna en av deras hundar. De har två bordercollies och jag fick låna tiken, Isa. Duktig tjej som bet mig i fingret *s*

Vi gick även fel(Fia är kass på att hitta i skogen) så det blev milslingan där träden fallit, så det var att hoppa, ducka å krypa under träden för att komma fram.

image8
En trevlig, om än ngt ansträngande, promenad. Men nu ska jag banne mig göra själen glad.

Lusten att göra ansträngande saker är tämligen borta, jag är rätt säker på att det beror på att jag har konstant ont. Nu ska jag strunta i att lusten inte finns och skapa fram den istället.

image9
Så nu ska jag promenera med grannens hund. För hon går att ha lös, vilket betyder att jag får sällskap och inte frestar på min kropp genom att ha en hund dragandes i nåt koppel. image10

Tack Anne för att jag får låna Isa   :-)

1 Fredde skriven

Söt hund =)

2 Ylva skriven

Verkligen söt! Så glad och gullig den såg ut.

Skönt att du har lite sällis på promenaderna. Det blir lätt tråkigt om man är ensam.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: