Typiskt...

Typiskt att :


- folk dubbelbokar

Vi hade bokat en tid för flera månader sen med en tjej från hotellbokningen i stan som skulle titta på vårat vandrarhem. Vi ville ha ett samarbete så vi kunde få gäster hit via hotellbokningen, vilket underlättar. Damen ifråga skulle varit här igår, torsdag kl 09:00, men efter 17min försening ringer Håkan och frågar var hon är och får svaret: I Göteborg. På mässa. *argh*

- jag alltid väljer fel hund

När jag anmält en hund till utställning så går hon och en tik till och slåss och får ont i benet och idag måste jag ta henne till veterinären för det har inte läkt och blivit bra på över en vecka. Någon utställning blir det inte. *suck*

- allt nästan alltid kommer samtidigt

Nästan alltid när jag bestämmer mig för nåt kommer allt samtidigt. Man vet inte om det ska hålla eller rasa. Då är det bara att chansa. Idag går jag och Prissilutt till veterinären, jag har sökt en massa jobb och jag håller tummarna för mej, mer än nånsin, nu med tanke på vad regeringer bestämmer för knasiga regler. Inte vill man vara arbetslös nu inte. Håll tummarna för mej, ni med. Ikväll går jag till Anneli och har lite trevlig tjejkväll och i morgon åker vi en sväng till Ullared för att se om vi hittar nåt billigt och bra *s*

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: