En bok

Det var otroligt länge sen jag avslutade en god bok. Men det är precis vad jag har gjort nu, och det var härligt att bara ligga i sängen uppe i mitt gamla flickrum, med hundarna på täcket, och bara läsa, läsa, läsa. En romantisk bok som handlade om kärlek(såklart), älvor och härligt familjeliv. Genom olika avsnitt under hela bokens gång föll tårar ned från mina kinder och andra tillfällen föll jag i skratt. Olika situationer vilka jag relaterade till, gjorde boken mycket verklig för mig. Det var trögt i början att fokusera på boken, förmodligen för att det vara flera år sedan jag läste, men ju längre in jag kom i den, desto mer blev det sträckläsning och inatt läste jag till 02:30. Jag sparade slutkapitlen till i morse, vilka jag avslutade efter att ha gått ut och kissat hundarna. Det är gott att kunna fly undan verkligheten ibland. Just nu känns det som att jag behöver det.
1 Karin skriven

Mer boktips:
Stig Larsson böckerna; Män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden.. De är grymt bra! Fast ingen kärlek utan mord och spänning! Kan rekommenderas varmt, kunde inte heller sluta läsa dom..
Kram kram

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: